Oldalak

2010. november 9., kedd

az én napom

feleségként, gyerekekkel, munkával, szolgálattal akkor indul jól, ha
1. pihent vagyok, aludtam 7-8 órát
2. ha jól kezdem a reggelt. nem sietem el a jó rutinokat: fürdő, este előkészített ruha, amit így hamar felkaphatok magamra, áhítat, finom kávé, s azok a korai röpke, de minőségi reggelik a családdal
3. ha megőrzöm a humorérzékem. illetve nem veszek mindent túlságosan a szívemre, ha indul a nap (pl. a gyerek éppen morcos, ha férjem nem vett észre valamit, ha egy testvérnő félreértett, ha nem sikerült mindent jól szerveznem stb)
4. profitálok abból, hogy ez a nap az enyém, ezt kell éljem és élvezzem úgy ahogy tehetem. örülök azoknak, akikkel beszélhetek, akiket szerethetek, és a feladatoknak, amelyeket elvégezhetek, legyenek azok látszatosak vagy láthatatlanok. Isten mindegyikért egyformán fizet úgyis. céltudatos napok. kegyelemből ezek is, persze, amikor így sikerülnek....

gondoltam, indítanék egy kis játékot... hátha kedvetek lenne beszállni. csak annyit kérek, hogy írd le egyik napodat. amelyiket akarod. egy szépet, vagy egy kevésbé általánosat, vagy éppen az unalmasat. hogyan indul, zajlik, és zárul a te egyik napod?
akinek van füle hallja, s ha kedve is adódik, az játssza velem!:)
Adina, Zsuzsa, Márta, Jutka, Erzsi, Erzsike, Anna, másik Anna, másik Márta, Enikő, Iri, Judit, Emese, Noémi, Hilda, Eunika, Kati, másik Kati, Zizi, vagy az álnevesek, nem folytatom tovább. bárki, akinek nincs is blogja leírhatja emailben nekem, (megjegyzésben esetleg?) és közzé teszem ide... szerintem jó kis tapasztalatcsere lenne.
na, de lehet megint én nyitogatok, tárogatok nagyra.. de azt már megtanultam, hogy megéri:).
tehát akkor várom.
"Nekem egy napom van, a ma.
Bárki megharcolhatja a ma harcát.
Bárki el tudja hordozni egy nap terhét.
Akkor roskadunk össze, ha hozzáadjuk a tegnapnak
és a holnapnak a terhét!
A tegnap és a holnap az Istené, és az Ő kezében kell
hagynunk azt. Én egyszerre csak egy napot tudok elviselni,
az ember napját, a mát, a legszebb napot!."
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL