Oldalak

2015. december 17., csütörtök

18. NAP AZ ÖRÖMTELI KARÁCSONYHOZ

LENNI
Hadd kérdezzem meg, még mindig a kedvenc sarok az, ahol elcsendesedsz? Most is? Megéri időt szánni ezekre a sorokra nyugodtan. Főzz egy teát és ÜLJ LE, úgy olvasd tovább... 
Kérlek. :)

Ha szavaidat hallattad, én élveztem azokat; a te szavaid örömömre váltak nékem és szívemnek vígasságára; 
Sokszor tapasztaltam már az ige erejét. Bánatomra vigasz, erőtlenségemben erőforrás, szórakozottságomban józanság, keménységémre szeretetteljes feddés, tanácstalanságomra bölcsesség szavait adták. Élő szó, évek teltével is megmarad hitelessége, ereje, hisz nem emberi gondolatok.
Javasolni szoktam, hogy kezdje mindenki a János evangélumával a bibaliolvasást. Minden nap egy részt vagy annyi verset, amennyi felfogható. Ha valaki szeretné végre kiolvasni a bibliát,  egy éves tervet lehet készíteni, találni hozzá. A "nőnek születtem" kalendáriumban is van egy ilyen bibliaolvasási ütemtervező, amivel ha le is marad valaki, van mihez visszatérnie, és ha egy évből másfél év is lesz, nagy áldás! Karácsonykor lehet kezdeni... vagy éppen ma! :)
TENNI
Fürdőszoba következik a takarításban: pókhálók leszedése, vízkő eltávolítása, rutinszerű takarítás.
S ha sikerül jól beosztani az időt, akkor ma porszívózni is lehet mindenütt, miközben mos a gép: az egész lakásban a függönyöket leszedjük,  kimossuk (ha fehérek mind és nem színesek, tehetünk szódabikarbonát a vízbe, fehérít!), öblítőt se felejtsük el... Még nedvesen kirázom, és visszahelyezem a karnisokra, hagyom, hogy ott száradjanak meg. Csupa frissesség az egész lakás! Szinte kész vagyunk az egész lakás takarításával... Igyunk meg egy forró italt, s nézzünk körül a lakásban...szinte tökéletes a rend. Pont jó így! :)
LENNI-TENNI
jöhet egy kis filmnézés a családdal. Baróton kaptam ezt az ajánlót, megosztom veletek is.

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL