Oldalak

2015. december 11., péntek

12. NAP AZ ÖRÖMTELI KARÁCSONYHOZ

LENNI
Annakokáért szerelmes atyámfiai, a kik után úgy vágyakozom, ti én örömöm és én koronám, ekképen álljatok meg az Úrban, én szerelmeseim! Fil 4:1

Ma különösen emlékezzünk meg imádságainkban azokról, akiknek boldog ünnepet kívánunk. Akik a mi örömünk és koronánk... szeretteink, testvéreink az Úr Jézusban. Írhatunk egy külön névsort velük, s hozzuk név szerint az Úr elé. Akár együtt a családdal is.

TENNI
Lomtalanítunk a nappaliban. Van könyvespolc, talán dvd-tartó is. Ha kölcsönkapott tárgyakra lelünk, itt az ideje gyorsan visszaadni őket. A kalendáriumban van egy kölcsönadtam-kölcsönvettem táblázat dátumokkal. Segít abban, hogy ne maradjunk adósok, illetve, hogy mi se kölcsönözzünk felelőtlenül.

LENNI-TENNI
Képeslapokat írunk mindazoknak, akik nekünk "örömünk és koronánk" az életben, s akiket elérhetünk így. Az email-en keresztüli jókívánságokat is most megírhatjuk, ha nem is küldjük még el.

Itt van 50 karácsonyi vers, lehet nem olyan ismerős, de lehet válogatni, idézni szeretteinknek is.
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL