Oldalak

2015. május 18., hétfő

bonyolult nőknek egyszerűbb élet :)

3 a napló !
Van, hogy annyira besűrűsödik az életem, hogy képes vagyok elfelejteni valamit, ami fontos... :(
Igazi szervezéshez nekem 3 napló kell.
Kb. így néz ki hét elején, hétfőn az asztalom:
 


1. Van egy sima határidőnaplóm, ami magammal hordok megbeszélésekre, szülői értekezletekre, vagy amikor elutazom. EGY VAN BELŐLE minden évben! Ide írom le az eseményeket, amelyeket gyűlésen vagy másokkal megbeszélve tervezünk be. Nincs még annyira okos telefonom (kütyüm) most, hogy abba könnyedén jegyezzem ezeket, de az is megtenné. De lehet csak nem cserélném fel. Szeretem a papírt és a tollat. Beszélgetés közben, gyűlésen, kis virágot rajzolni a lap szélére még elmegy, de telefonnal babrálni társaságban nem szeretek..:P

2. Családi falinaptárunk is van. Egy ideje magyar nyelven is kapható. Igaz, csak 3 gyereknek van hely benne, de én egyébként is másként osztom fel az 5 oszlopot: férjem, én, gyerekek, munkahely, gyülekezet. A falinaptárba mindig átvezetem a határidőnaplómból a feljegyzetteket. A férjeméből is, ami a családot érinti (elutazásai stb.), a gyerekek programját is folyamatosan itt vezetjük. Erre pillantva minden nap tudja a család, hogy apa, anya s a gyerekek hova és merre... IGAZÁBÓL EZ A FŐNAPLÓNK. Ezt lebontom a feladatokra, s egy dossziéban fűzöm fel, ami nem más, mint a

3. menü és háztartási tervező, heti teendők naplója. Ehhez egy dossziém van, Farkas Lívia (illetve azelőtt Flylady) tanított rá. Megírom hét elején kb, hogy melyik nap mit eszünk, ehhez a vásárlási listát. Aztán a házimunkát felosztom napokra. Ugyanakkor minden nap odaírom a munkahellyel, családi-, s gyülekezeti élettel kapcsolatosan is a teendőket, eseményeket, ami a héten ránk vár.

Hátha másnak is segít egy kicsit a szervezésben a fenti "szervezkedés". Vagy lehet a családjának segít... vagy éppen csak örömet okoz, hogy a saját életéhez nem kell ilyesmi, s milyen jól megvan nélküle. 
Boldogságára mindenkinek! Szeretettel!.:)
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL