Oldalak

2015. január 16., péntek

JÁTÉK NYEREMÉNNYEL :)

Még nem ünnepeltem egyszer sem a blogom születésnapját. Ma ez is eszembe jutott. Hat éve kezdtem el tematikus blogot írni (az azelőtti években inkább csak kapcsolattartó jelleggel írogattam a yahoo profillal, majd áttértem a "blogspotra" én is.). HÁLÁT ADTAM ISTENNEK azért, amit kaptam és adhattam az írás által. Még énekeltem is... :D
Blogjaim célja röviden az, hogy továbbadjam azt, amit én is Istentől kaptam. Ezért a képeket sem "védtem le" soha. Vigyenek bármit, bármikor, ha az segíthetett, építhetett. Nem volt célom soha a nagy látogatottság mert önmagamat is adom és sebezhetőséggel jár. (Ezért keresem permanens módon a "szűrőket", ami a lényegre tereli a figyelmet).  Isten mégis elég szép számmal adott rendszeres látogatókat, bátorító kapcsolatokat, és szép számmal olyanokat, akikkel személyes kapcsolatban lehetek. KÖSZÖNÖM NEKTEK, hogy így szerettek s olvastok, ahogy vagyok, s hálából továbbadhatok nektek is valamit abból, amit én is kegyelemből kapok!
Úgy szeretném ezt megünnepelni, hogy egy játékra hívlak meg titeket.
Egyszerű a benevezés: egy olyan filmcímet kell küldeni, ami egy keresztény ember vagy család építésére van, s ami elérhető a webről. (A cím is elég, de ha van link, vagy előzetes hozzá, az is nagyon hasznos). Nem baj, ha úgy gondolod, én már láttam, vagy, hogy nem kimondottan keresztény film stb. Jöhet!
Játékszabályok:

  •  itt megjegyzésben, vagy a facebookon kell elküldeni a filmcímet illetve a link-et (hiperhivatkozást). Ha valaki a nevét nem szeretné a filmhez adni publikusan, jöhet üzenetben. A filmcímeket mind közölni fogom.
  • a filmnek kapcsolatban kell lennie valamivel, amit valaha is a blogomon olvasott, vagy a blogjaimmal kapcsolatos. Bármi, ami eszébe jut, s jó lenne, ha indokolná.:) Ha bővebben ír a fimről, a "miért"-ről, azt is nagyon értékelem.
  • a játék szinte két hétig tart, ugyanis január 29-én sorsolok a nevekből.
A nyertesek nevét közzéteszem(több lesz belőlük..:). A nyereményeket nem árulom el előre, mert szeretem az önzetlen játékot, játékost.:D)
Előre is köszönöm a játékkal járó visszacsatolást is, bár nem ez a cél, de tudom, hogy ez is épít. Ugyanakkor azt, hogy sokaknak segítetek ezzel a gyűjteménycsokorral.
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL