Oldalak

2015. január 2., péntek

határidőnapló melléklet

Majd, ha egyszer módomban lesz, a határidőnaplómat legalább scrapbook módon megtoldom egy olyan oldallal, ami az év első napja előtt van.

Ma amolyan "potya péntek", amikor már zajlik a hétköznapi élet (vendégek, mosás, takarítás, ifi stb) de a férjemmel azon dolgoztunk legtöbbet (én jó néhány forró ital mellett is:), hogy a vadonatúj határidőnaplónkat elkezdtük teleirkálni, egyeztettük a terveinket, gondolatainkat, s imádságos szívvel gondoltunk a családi és gyülekezeti (ill. munkahelyi) 2015-ös év programtervezetre.

Mit is írnék tehát a határidőnaplóm legelejére?! Ezeket a kérdéseket legalább, ha a válaszokra írásban nem is futná:

1. Mi volt a legjobb az elmúlt évben? Mi az, amit feltétlenül meg kell ismételni az idén is? Mi az, amit nem , illetve másképpen szeretnénk?
2. Mennyit növekedtem lelkileg? Vannak imameghallgatásaim? (Milyen jó, ha fel vannak jegyezve valahol, akkor hálát is adhatok, így visszapillantva...) Milyen újabb imakéréseim vannak?
3. Az elmúlt évben mennyit változtam, illetve milyen volt az intellektuális szelete az életemnek (mit olvastam, tanultam, mennyit írtam?), érzelmi életem (kapcsolataim, érzelmi intelligencia-feleségként, anyaként, testvérként stb. )? Gyülekezeti élet?  Fizikailag (betegség-egészség, táplálkozás, mozgás)? Anyagilag (ide tartozik az önfegyelem, a megelégedettség gyakorlása, a munka-pihenés összhangja is)?  S a jövő évben mit kezdek a múlt tanulságaival?
4. Néhány konkrét cél a jövő évre. Dátumokkal is, ha lehet.
5. Milyen igét olvastam legfrissebben, ami indíthat egy újabb életszakasz, életév elején? Milyen személyes igetanulmányt szeretnék végig venni ebben az évben? Mi szerint olvasom a Bibliát ebben az új évben?

MINDEZT VÉGIG GONDOLVA MIÉRT TUDOK ÖRÜLNI? KIBEN BÍZOM ÚJRA? 
Imádsággal zárom ezt a kis leltárt az újabb év elején és kezdődhetnek a hétköznapok. No meg a határidőnaplóm díszbe öltöztetése, mert azt is nagyon szeretem:).
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL