Oldalak

2014. november 7., péntek

Zsírégető torna -ép testben legyen az ép lélek!


Zsírégető torna -ép testben legyen az ép lélek! -persze, amennyire rajtunk áll...
Nem olyan rég (7 hete már azt hiszem:) rávettem magam -egyébként időközönként szokott előfordulni az életemben :P - hogy "összeszedem magam", és a szokásos, nem megterhelő mozgás mellett kicsit jobban rádolgozom az egészségre. Tudom, az lenne a legjobb, ha nem időszakonként lenne, s persze, milyen klassz, aki rendszeres ebben is. De én ilyen vagyok. :)
Kicsit tudatosabban étkezem ilyenkor, általában minden jöhet, csak két szabályom van:  
-gabonafélét mértékkel fogyasztok (fehér kenyeret, kalácsot stb. egyáltalán), illetve cukrot semmit, kivéve ami a gyümölcsben található, de azt is mértékkel. 

Aztán a zsírégető torna így néz ki kb.

Zsírégetés futással: szaladni ill. tempósan sétálni azért jó, mert csak egy jó cipő kell hozzá. Tévhit, hogy legalább egy órán át kell űzni! Fél óra már óriási eredmény, amit kívül-belül érzékelünk!
.
Rövid bemelegítés után...
• 1 perc futás "teljes erőbedobással" - 1 perc séta vagy kocogás
• 1 perc futás "teljes erőbedobással" - 1 perc séta vagy kocogás
és így tovább 10-15-20 percen keresztül;

vagy
• 100 m futás "teljes erőbedobással" - 100 m séta vagy kocogás
• 100 m futás "teljes erőbedobással" - 100 m séta vagy kocogás
és így tovább 10-15-20 percen keresztül.

Zsírégetés úszással:
.
Rövid bemelegítés után...
• egy hossz úszás (50m) "teljes erőbedobással" - pihenés (lassabb úszás)
• egy hossz úszás (50m) "teljes erőbedobással" - pihenés (lassabb úszás)
és így tovább 10-15-20 percen keresztül.


Hasonló rendszer alkalmazható biciklizéshez, lépegetőgépezéshez, illetve a többi kardio mozgásokhoz is. A pihenő szakasz hosszát a normál légzés visszanyerése határozza meg; ha már nem zihálsz, akkor jöhet egy újabb intenzívebb erőkifejtés.

ERŐSÍTŐ PROGRAM:
 Legjobban  Pilatest szeretem, otthon végezhető, ez itt kezdő program és nem is hosszú, de az eredmény garantált.
tartsatok most is velem, akik szeretitek vagy szeretnétek a mozgást, a jó közérzetet így a téli hónapok előtt is.
ENJOY!
MÉG VAN PÁR HÉT S AKKOR ITT VAN DECEMBER 3. és remélem, sikerült a tervem! :)
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL