Oldalak

2014. február 21., péntek

RÉSZLETEK EGY ÉDESAPA LEVELEIBŐL - 4

Kedves, édes leányom, Evódia!
Balatonszemesről írunk neked, ahogyan ezt drága édesanyád már bőven ecsetelte. Nekem is maradt kevés idő és hely a papíron, de most is sietve írok, azért ilyen a szépírás. (megjegyzem: édesapám mindig csodálta édesanyámat a szépírásért, ezért minden levelében hangsúlyozza ezt, mintegy nevelve engem is arra, hogy ezt kitől kell tanuljam)
Nagyon jól vagyunk. Érdemes élni! Igaz, hogy most már kicsit nehezebb, mint ezelőtt 20 évvel. Jó karácsonyunk volt és a szilveszter is tele programmal. Este 6-8 a nagyváradi nagy gyülekezetben, 9-12. A Betlehem gyülekezetben. Tovább egy kis alvás, majd készültem a hajnali szolgálathoz, a nagy gyülekezetben 4.3o-6. Sok fiatal volt együtt, vidékiek is jöttek. Téma: Istenközpontú élet. Ernő Székelyföldön volt legációban. Neki is zsúfolt programja volt. Both testvér azt mondta, jól szolgáltak. Ernő szeretne falumissziót Szentmártonban és Keresztúron majd a nyáron. Találkoztam Fülöp Erikával. A szokott optimizmus, sokat kérdezett, és egy leveledből röviden tájékoztattam, mert kívánta, hogy néhány sort olvassak fel abból, amit írtál. Ő is nagyon szeret téged, a többi barátnőid is, de azt úgyis tudod leveleikből. Tóth Editéknél is voltunk. Megtartották szülei a 25. házassági évfordulót. A nagy gyülekezetben volt bemerítés, 2o-an keresztelkedtek az imahét befejezéseként. Nagyon jó volt. A Betlehemben is mindig jól érzem magam. Te hiányzol, de különben ott mindig jó. Tudom, hogy komoly vagy, s vannak még komoly hívők ott. Légy hűséges az Úrhoz, bízzál benne, s nem kell aggódnod sem a jelened sem a jövőd miatt. Én ha még egyszer előröl kezdeném az életet, akkor sem csinálnám másképpen, mint ahogyan eddig.
Olyan könnyű volt az Ő igája!
Szép volt az ifjúságom!
Az ő akarata szerint a házasságom!
Szép, kedves feleségem, értelmes, szorgalmas, kedves, komoly, csupaszív gyermekeim, s mind az Úrban!. No, hát ne ijedj meg..reggel írtam ezt a levelet, de nem vagyok álmos! Ez mind igaz, és még ennél is több! Ezért Halleluja! Áldom az Urat!
Szeretlek titeket!
Édesapád és lelkipásztorod:
Id. Veress Ernő

UI. Még egy sor tőlem: Csókolunk, sok szeretettel gondolunk rád. Köszönjük, hogy hűséges vagy a levélírásban. Örülünk külön annak a hírnek, hogy van imatársad. Az új lakás nagyon jó meleg (21 C), éjjel-nappal meleg víz!!! A fiúk is üdvözölnek! Anyukád
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL