Oldalak

2014. február 15., szombat

Részletek egy édesapa leveleiből -3

Kedves Evódia!
Már két hete, hogy hazajöttem.  Angliai látogatásom gazdag volt élményekben. Jó volt Southamptonban Malcolm M. testvérékkel ás a gyülekezetben is. Voltunk a Wight szigeten is. Szép volt. Vettem könyveket megint, és  egy kevés ajándékot az itthoniaknak. A reptérről, Bukarestből, Erdő Árpád testvér vitt mikrobusszal, majd Brassóból vonattal érkeztem Váradra. Szász Imi jött ki elém Napsugárral. Otthon mindenki örült az ajándéknak, főleg Barnabás a legónak. Édesanyád örült, ahogyan ő mindig is szokott. De ezt ő már biztosan megírta, mint ahogy Adina is tudósíthatott már a hírekről.  Itthon szép munka várt. Látogatások Magyarországról, az egyházelnök és a titkár. Majd volt elnökségi gyűlés, lelkipásztori konferencia, sok gyülekezetet látogattam és a pedagógiai líceumba is járok órát tartani még mindig. Váradon 3 napos ifjúsági vezetőképző konferencia is volt, majd május 14-én a 1oo fős énekkarunkkal Nagyváradról Újpestre látogattunk. A Zsidók 11-ből prédikáltam:
A régi világ három hőse: Ábel, Énók, Nóé – három generáció
             Izráel legnagyobb hőse: Mózes – a hit megnyilvánulása életében
3.       Sámson utolsó imája – hogyan lehet egy bukott emberből újra hős
Szép volt, jó volt. Ernő fiam velem volt. Efraim egész nap Dunaharasztiban szolgált. Sok ismerőssel találkoztunk és jó híreket hallottam. Találkoztam a Szabó családdal, Ferivel és Piroskával, Kaszta Ferkóval és családjával, Bartha Istvánnal és feleségével Szabó Máriával. Sámuel és Barna nősülnek.  Nagyon kedvesek voltak az újpestiek. Sok lelkipásztorral is találkoztam. Fülöp Erika üdvözöl.
A nyár nagyon zsúfolt mindenkinek, de ha az Úr akarja és élünk, augusztus 23-26 között a Veress család együtt lesz egy kiránduláson. Imádkozz érte!
Sokat gondolok rád imádságban. Jövődért: iskola, misszió, továbbtanulás. A fiúkkal ma elbeszélgettünk, főleg a házasság kérdéséről. Még nem sietnek, de érdekli őket a téma. Le vannak foglalva, hisz Ukrajna, Erdély, Magyarország nagy missziós terület. Benne vannak a munkában, falumisszióban is, szívvel-lélekkel, imádkozom, hogy még több Lelket kapjanak. Imádkozz te is értük! Gratulálunk a sikeres vizsgáidhoz, főleg az angol nyelv elsajátítása jó meglepetés számunkra.
……………..
Én ma voltam a szemorvosnál Pesten. Holnap ismét megyek. Néha, vagy sokszor elég gyengén kalapál a szívem, de azért még sokat tudok dolgozni az Úr kegyelméből. Most sem írok szépen, mert sietek, de te el tudod olvasni, mert ismered az írásomat.
Sok szeretettel:
 édesapád és lelkipásztorod most Budapestről 
(Efraim és Ernő is üdvözölnek)
Várjuk, hogy haza érkezz!

1994. május 16.
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL