Oldalak

2013. május 22., szerda

Könnyű tavaszi alakformálás

Most már nagyon komolyan kellene venni! Csak ezeket az egyszerű tanácsokat:


Végre itt a tavasz! A rügyfakadás, a virágillat, a madárcsicsergés, a megújulás időszaka. Olvasd el tippjeinket, hogyan tudsz te is felfrissülni, megújulni.
A szeszélyes kora tavaszi hónapok után végre végérvényesen szekrénybe kerülnek a télikabátok, a csizma, a nagy pulcsi. Gyakrabban állunk a tükör elé és bizony néha szomorú perceket, rossz hangulatot okoz, ha nem tudjuk begombolni a tavaszi nadrágunkat.
Itt az idő, hogy tegyünk valamit a téli zsírpárna ledolgozásáért, a karácsonyi ünnepek alatt elkövetett étkezési kihágások rendezése, a visszaszámlálás megkezdődött!
Legfontosabb a kitartás!
Első sorban az elhatározás, hogy most tényleg komolyan gondoljuk, nem, mint tavaly. Most megtesszük, amit kell és kitartunk a végsőkig. Legalábbis az áhított alakig.
Ha ez megvan, sokkal könnyebben megy majd, talán észre sem vesszük, hogy ez most önsanyargatás, inkább jó szórakozásnak fog majd tűnni, aminek eredménye kézzel fogható.
Szervezetünknek energiára van szüksége a mindennapos működéshez. Ezt az energiát a táplálékból nyerjük, melynek alapelemei a zsírok,a fehérjék és a szénhidrátok. A testsúlyt a bevitt táplálék és a felhasznált, elégetett energia aránya szabja meg. A többlet energiát a szervezet zsír formájában raktározza.
A hölgyek problémás területei a popsi, a csípő, combok és az alhas.
Mivel szervezetünk energiaraktárnak tekinti a lerakódott zsírt, ezért e területek véredényekben szegényebbek.
A titok
A legjobb fogyókúrás hatás akkor érhető el, ha nem csak a kalória bevitelt csökkentjük, hanem ezzel egy időben a fizikai aktivitást is fokozzuk, hiszen mozgás nélkül nincs zsírégetés! Nem kell itt marathon futásra gondolni, apró trükkök is elegendőek.
Ne terheljük meg a szervezetet, ne sportoljunk kifulladásig. Ennél sokkal hatásosabb minden nap 20 perc aktív tevékenység. Legyen ez egy esti séta a virágzó fák illatával áthatva, vagy akár pár nyújtó gyakorlat, de lehet lépcsőzés is, lifthasználat helyett.
Mindig azt a területet mozgassuk meg, ami a legjobban zavar. A tréning során a zsír pontosan onnan tűnik el, ahonnan a leginkább szeretnénk!
Igyunk sok ásványvizet!
Ha iszunk, nem csak szomjat oltunk, de folyadékot juttatunk a szervezetünkbe. A napi 2 liter víz ajánlott, ami a szervezet számára egészséges. Aki ennyit iszik, garantáltan kevesebbet lesz éhes.
A kávé helyett zöldteát fogyasszunk, mert nem csak jó frissítő és rákmegelőző hatása van, de fogyaszt is.
Ételek
Olyan ételeket válasszunk, amiknek nagyon jó hatása van a szervezetre. Kerüljük a gyorséttermek ajánlatait és a nehéz ételeket. Többször együnk keveset és lehetőleg 6 után már ne fogyasszunk semmit.
Édességek helyett válasszunk gyümölcsöt. Pl.: ha friss ananászt eszünk, akkor gondoljunk arra, hogy milyen egészsége, elősegíti az emésztést, frissít, és természetes módon salaktalanít, karcsúsít. Így jobban esik, mintha egy tábla csokit majszoltunk volna el.
Ha valami egészségtelenre támad kedvünk, képzeljük el, ahogy mennyit rombol az eddig betartott dolgokon és mindjárt nehezebben szánjuk rá magunkat.
Mindig gondoljuk ki előre a menüt, így könnyebb előre tervezni és nem esünk bele abba a hibába, hogy egész nap nem eszünk semmit, utána pedig letámadjuk az első hamburgerest.
Látjuk, hogy nem kell nagy erőfeszítés és ezekkel az apró trükkökkel betartjuk, szép lassan bomlásnak indulnak az évek óta lerakódott zsírrétegek.
bodza
forrás innen




 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL