Oldalak

2012. április 19., csütörtök

a konyhatündér pálcája

nem varázslatos háziasszonnyá átváltoztató... ez is három lépésből áll nálunk:
1. én konyhatündérkezem, te figyeled
2. együtt sütünk-főzünk
3. te teszed s én figyelem...
Hálásan jelentem, hogy eljutottunk a diplomaosztásig a tegnap: Pálma főzött míg nem voltam itthon, s mi megettük, mikor haza jöttünk. Na, nem kell félni, hogy én nem jutok munkához a konyhában. Csak hát most vakáció van nekik, s nekem nincs!:) És hát már 13 éves, én se kezdtem későbben... Eddig is készített ő ezt-azt, de most igazán rendesen ebéd volt a rakott krumpli. Sőt, Mirjám unokatestvérével még bundázott almát is sütöttek...
Szóval, újabb konyhatündér született...
Gondoltam, bejelentem. Hivatalosan, blogosan:).
Talán a konyhás blogján is lesz valami mozgolódás ezután, mert az első lelkesedés rég alább hagyott. (őszintén mondva annak idején az is tetszett, hogy engem követett benne, most már nagyobb az örömem:)
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL