Oldalak

2012. február 18., szombat

"terülj, terülj asztalkám" doboz

A gyerekek találták ki, hogy legyen egy ilyen doboz, amibe beleírják kedvenc ételüket, süteményüket és jutalomként ki lehet húzni a dobozból. El is készítették, csupa csillogós, varázslatos. Én pedig szeretetből "előteremtem" a finomat, mert ugye, így segítenek nekem a jutalmazásban:) Azt a részét élvezem, amikor kihúzzák nagy izgalommal egy jó jegy, vagy mikor milyen jó tett után, hogy este, holnap mi készüljön... meg az a része is nagy élvezet, amikor eszik a finomat. Eszembe jutott, amit Piroskánál olvastam, hogy a tini gyerekeknél egyik szeretetnyelv a finom étel. Hát kérem, olyan jó gyerekeim voltak, hogy készíthettem a palacsintát, tejberizset, csokis muffint, pizzát, sós csigát, csokis csigát, szalma krumplit, forró csokit, meleg szendvicset, de a képviselőfánkot halasztottam most.
Döntse el mindenki, hogy ez az ötlet mennyire jó. Én tapasztalom:P
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL