Oldalak

2012. február 27., hétfő

7 dolog

játszani hívott Éva
Köszönöm a díjat neki.
tehát a 7 (nem feltétlenül legfontosabb) dolog magamról most mind egyszerűen csak "kedvenc" formába lesz öntve:)
1. kedvenc napszakom az este, még az Istennel töltött időre is
2. kedvenc versem: Dsida Jenő: Egyszerű vers a kegyelemről
3. kedvenc kikapcsolódás: csak ne kelljen egyedül csinálni:)
4. kedvenc ínyencség: raffaelo kávéval
5. kedvenc étel: sült halak és saláták minden változatban
6. kedvenc ital: minden amihez talál a citrom: víz, tea, pepsi:P
7. kedvenc drága dolog: rubint, de a színével is megelégszem:)
8. kedvenc autó: most ez persze...:P
9. kedvenc személy: a férjem, kedvenc gyerekem pl. nem is lehet:)
jaj, már meghaladtam a hetet...:D
visszaolvasva, rájöttem, hogy éhes vagyok, azért írtam erről legtöbbet, s kéne egy autó, hogy hazarepüljek minél hamarabb:D.
akkor mentem is, ha jól szedem a lábam, fél óra s ebédelünk..
igen, igen, szeretnék 7 mondatot a köv. személyektől (hátha erre járnak): Borzási Anna, Kiss Zsuzsa, Lisztes Piroska, Lisztes Laura, Ilyés Zizi, Kis Kriszta, Szoboszlai Mónika Lea, és iri, mert ő nem maradhat ki:)
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL