Oldalak

2011. június 20., hétfő

Tanulj tinó...

a múlt nap a családi ebéd előtt megkaparintottam a férjem telefonját, és hát a másik szobába betettem"töltődni"-ugye, kell annak is egy kis magány!:P

ma elvittem a gyerekeket kicsit kikapcsolódni a térre. keresem a táskámban a telefonom, hogy míg bicikliznek elintézzek egy tervezett hívást. hiába kotorászom, sehol! pedig odatettem, jól emlékszem. kérdezi a lányom, mit keresek? mondom, a telefonom. erre ő: jaj, hát otthon betettem töltődni:P
ez a "pedagógus" lányom:D, aki kis idő múlva megint megszólal, mikor nagy nehezen elteker mellettünk egy kb 1.50 méteres hosszú gyerek-teherkocsin egy 3 éves gyerek... na, ennek se könnyű ezt a drága szerkentyűt tekerni! aztán magának odamotyogja: biztosan nem bírnak a szülei az energiájával...
kérdezem, nem mész te is egy kört a biciklivel? azt mondja, nem! inkább szeretem figyelni a szülőket a gyerekekkel. 
jaj nekem!:)


 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL