Oldalak

2011. március 10., csütörtök

Mindenre van időm

a Krisztusban, aki engem megerősít, s bölccsé tesz.
Ez igaz, akármilyen furcsán hangzik. Mielőtt valaki keresztben lenyelne, szeretném azt mondani, hogy csak tanulgatom ezt az igazságot....
Ha Krisztusban vagyok, akkor látom, mi az ami fontos, mi az amit Isten rám bízott ma, s arra Ő KIRENDELI AZ IDŐT.

Prioritásokból áll az élet. A tegnap voltam egy business infós csoportban (volt erre is időm egyszer az életben:P), s ott azt mondták, ha te nem szabsz programot, s időt magadnak, megteszi más. Kicsit sajnáltam az ott levők nagy részét, mert tudom, hogy az ember nagyon bölcstelenül tudja megszabni magának a programját, s az időt is hozzá, Isten bölcsessége nélkül. Mert ha el is végzi, amit eltervezett, Isten oltalmának tudta nélkül sokszor érheti önvád és kár is. Például mikor már gyerekeim voltak, de még iskolába jártam, amíg nem kértem Istent, hogy ő adjon időt nekem "mindenre", ha volt is nagyon megtervezett időbeosztásom, lelkiismeret furdalásom támadt nem egyszer. Ha iskolában voltam, akkor azért, hogy nekem a kisebb gyerekkel kellene lennem (a nagyobb ovis volt már), nem pedig a férjem hordozza magával ide-oda... De ha otthon voltam, akkor sokszor azon kaptam magam, hogy milyen jól esik lazsálni(!) a gyerek mellett, pedig tanulhatnék...
Ma is akkor van baj, ha nem kérem Istentől reggel csendben a bölcsességet a "mindenhez" való időbeosztásra... Ilyenkor nyugtanalanít borzasztóan, ha rajtakapom magam, hogy a neten töltöttem pár percet, pedig biztosan kivasalhattam volna ez idő alatt egy plusz inget. És ha éppen vasalok (néha olyant is, amit nem lenne muszáj:) akkor az jut eszembe, hogy az egyik diáknak nem válaszoltam a levelére régen, pedig fontos lenne, és várja a választ.
De ha az élet prioritásai közül a legelsővel, Istennel kezdem, ő az, aki mindenre időt ad. Ilyenkor látom és érzem(!:), hogy az előszoba ablakpucolása nyugodtan megvár holnap, ha nem sikerül ma elvégeznem, mert ma még megírom ezt a levelet ennek a diáknak s utána még ezt a blogbejegyzést ( és hiszem, hogy Isten indíttatására). Minden frusztráció nélkül. Mert mindenre van időm a Krisztusban, aki megerősít engem. De most már megyek, mert a leckéket elvégezték, s azt ki kell kérdezni... és kezdődik az esti családi program, ami szintén a legfontosabb prioritás Isten után.
Sok sok időt kívánok nektek, illetve inkább sok bölcsességet az elegendő 15-16 órához:) Prioritás ebben is az, hogy először magamnak kívánom, minden önzés nélkül:), mert bevallom nálam is hiperérzékeny az egyensúly! OLyan nagy szükségem van az Istenre....

... hát ez válasz,kedves Réka. A többit személyesen!:)
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL