Oldalak

2011. február 13., vasárnap

egészségről egyszerűen

Fejfájás féle gyötört néha, és sokáig azt hittem, emésztés, epés rendellenesség az oka. Mikor Amerikában egy csontkovács megvizsgált csak úgy "véletlen" (mert az volt a barátunk, nem mintha nem tudom milyen panaszom lett volna), rájöttem, hogy a nyakcsigolyáknál baj van. Azóta gyógypárnán alszom, ha fáradok tudatosan nem engedem el a fejem (hátam), és a fejfájás megszűnt. Igyekszem mozgásban maradni. Sokat segít az állóképességen, és több, mint fél évig nem volt gond a fejemmel:)! Legutóbbi házas körön mégis elkapott valami. Na, gondoltam, hát persze, hogy nem vigyáztam! Az elmúlt hetekben fejfájásra se volt időm, nem hogy a megelőzésére... Bevettem a gyógyszert, sok vizet  is ittam, de míg ki nem pihentem magam, addig fájdogált.... 
Szóval, akinek fáj a feje, először próbáljon meg több vizet fogyasztani a szokásosnál, gyógytornázzon, pihenjen eleget. Hátha nem migrén, és nem is az epéjével van baj... Mondom, hátha! 
Megbánni semmiképpen nem fogja. Amelyik nőnek pedig nem fáj a feje, az ugyancsak igyon elég vizet, egyen zöldséget s gyümölcsöt, amikor lehet, mozogjon jól(!) eleget, és pihenjen lehetőleg éjfél előtt megkezdve. Megelőzheti, kivédheti.... és nem csak a gerincbajt! Jót tesz majd a házasságának, a gyerekeinek is, és folytathatnám:)
....ismételtem ezeket itt magamnak ma délután, mert én már tapasztaltam, hogy igaz:)

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL