Oldalak

2011. február 15., kedd

Bálint napi örömvirágok


A dobos torta visszatükröződött egy szál rózsában, pedig nem szoktam virágra várni, mert szeretem a "jobb adni, mint kapni" örömet, és így mindig meglepetés maradt a virágom, ha kaptam, még szülinapkor is:) Na jó, ez az én játékom, aki ismer tudja, hogy ilyen vagyok:D
Aztán megörökítem ezt a Bálint napján kapott gyönyörű csokrot is, amit Bálintéktól (Bálint Pál és Ibolya) kaptunk:). Olyan szép, hogy muszáj volt lefényképezni, mert ritkán van ilyen szép csokor az asztalon, meg azért is mert elhervad, de a kép megmarad emléknek (csak úgy, mint a finom ételek képei:). Köszönjük szépen. Azt az életízű gazdag üzenetet pedig méginkább, amit mindketten  továbbítottatok gyülekezetünknek az evangélizációs estén.
Valentin nap apropóján még annyit, hogy nekem tetszik, mint néhány más amerikai ünnep is, pl. hálaadás napja, tanítók napja stb. de lehet azért, mert itt Zilahon nincs komersz íze  a szerelmesek napjának, sem eltúlozva nem volt az idén. Ha úgy lenne, tutti, hogy hadakoznék ellene, és csak azért se sütöttem volna dobos tortát, csak másik nap? Nem tudom...:)
 Szép az élet Veled!:)
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL