Oldalak

2011. január 22., szombat

tökéletlen szombatnak

a tökéletlen vendégfogadója vagyok...
Tökéletlen szombat mert:

  • kicsit másnaposan keltünk. Máténak betömték a fogát, de feldagadt miatta, és éjjel is fájt...
  • a nyugis reggelire készülő amerikai palacsinta (amit már százszor készítettem, és soha egy nem volt sikeretlen) hát ma rongyosra akart sikerülni... ekkor még nem tudtam miért:)
  • a férjem gyűlésre ment Váradra, így nem tilthatta meg, hogy én lapátoljam el a havat, csak a mi kis udvarunkon, persze. (Dani tantárgyversenyen volt)  Élveztem, mert kis mozgásnak tudtam be, be is öltöztem neki, fújtattam is hozzá nagyokat, s végezetül a lapátom neki vertem az orgonafának. Nem csak a hó zúdult a szépen elsöpört lépcsőkre megint, hanem engem teljesen eláztatott,megmosdatott. Viccesnek fogtam fel addig, amíg
nem szólt Dezső testvér (aki a munkálatokban segít a fürdőszobánk felújításánál- el lehet képzelni a tökéletlen rendet nálunk, mikor cementeznek....) hogy vendégek érkeztek. 4 angolul beszélő férfi.
Jaj, kapok észbe, én beszéltem Hunyadi Noémivel, hogy a rokonai meglátogatnak egy szombaton, át is adtam Lajosnak a programot, mert vele akartak beszélni. S mivel rossz titkárnője vagyok néha a férjemnek, hát én ezzel le is tudtam a dolgot, a vendégeket is Lajossal együtt, ha már ő nincs itthon. Na mindegy. Mondom, welcome, come in. Nice to meet you. A We've been expecting you sajnos elmaradt.
Hamar beinvitálom a felfordulásból a nagyszobába, de ott is a fotel tele van törölközőkkel, nagykabátokkal az előszobából. Jó lesz az asztalnál. Mit is vigyek hamar nekik... főztem teát-kávét a munkás testvéreknek előtte, gondoltam milyen jó az kész van. Na,és kétrét hajtva a palacsinta nem néz ki nagyon rosszul, finomnak meg az, remélem. Csak ne lenne amerikai, a csodába... Most azt hiszik, hogy a magyar palacsinta az ilyen. MIndegy:) Megették, beszéltünk kicsit, s visszainvitáltam őket vacsorára, amikorra a férjem is itthon lesz. Örültem, hogy igent mondtak, ki tudom javítani a "magyar" palacsintát:P Miután kikísértem őket, benézek a tükörbe, jaj, a hajam az orgonafa mosdatása után szerteszéjjel vizesen, a ruhám is, mintha fitneszóra után lennék... Megértettem, miért kérdezték meg párszor, hogy én vagyok-e Mrs Budai, meg hogy az enyém-e ez a "sok" bekukucskáló gyerek....(hisz ők beígérkeztek, s várni kellett volna, még ha csak egy rövid megbeszélésre is jelentkeztek be). Restelltem.
Ha valaki azt hinné, azért írtam ezt le elsősorban, hogy szórakoztassam a szeretteimet, hát téved..
Azért írtam le, hogy 1. kicsit kifújjam magam, így megy a szombat tovább könnyebben. (bár a bejegyzés közben már elmondtam a barátnőmnek). 2. hogy aki azt gondolná én egy jó vendégfogadó vagyok, hát most láthatja milyen tökéletlen tudok lenni. De azt is tudom, most se sajnál meg senki:P Nem is kell:) Nem baj, tudom ez a sorsom. És én szeretem!:D
Na megyek akkor tökéletes vacsorát produkálni. Mert a szándék az jó, ha tökéletesen a szívből fakad:)

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL