Oldalak

2010. december 30., csütörtök

ünnepi elvárások

miután az ajándékozásról beszéltem a karácsony előtti hetekben, azzal szembesültem, hogy ez az év az (talán pontosan azért is!), amikor egyszerűen nagyon kevés időm volt ünnepre készülődni, szeretteim kívánságán gondolkozni, ajándékokat kézzel készíteni. és azt tanította az Úr nekem, hogy a lényegre figyeljek és "lazítsak". örüljek annak ami, és ahogy van. Ő tartotta meg az ünnepünket. persze, azért volt "köret"is, de messzemenően nem ez volt a lényeg. láttuk a fa mögött az erdőt!
vagy ahogyan a fiam fogalmazott a Hargitára vezető havas úton:
-milyen jó, hogy azért hó is hullott most már.... de tudom Isten miért nem adott most nekem fehér karácsonyt! mert elvette a hangulatot, hogy a lényegre figyeljek. most hogy odafigyeltem, ad havazó örömet is.
Ilyen lényeges, örömteljes új évet kívánunk mindenkinek!

UI. nem kell a holnapi nap agyonhajszolni a házimunkával magunkat. hisz holnap is ünnep, de mégsem az utolsó!(a királyi menyegző még hátra van:)
mondogatom elsősorban magamnak, akinek ilyen fáradt képe van mostanában nagyon sokszor, de Lajosnak tetszik:P
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL