Oldalak

2010. október 10., vasárnap

ez is születésnapra

nyilvánvalóan apás voltam, ki is fejeztem, azt hiszem elégszer, tudatalatt is. édesanyám soha nem haragudott ezért, és nem is láttam féltékenynek amiatt, hogy nem szeretem őt eléggé. mert szerettem is mindig. nagyon. talán eljött az ideje, hogy ki is fejezzem neki többször tudatosan is.
édesanyám
sosem mondta, hogy van kedvenc ruhaszíne, de legtöbbször a fehéret választja
sosem mondta, hogy hobbija a sütés-főzés, mégis rengeteget főzött az életben.
sosem mondta, hogy nem tudna élni vendégek nélkül, de úgy hívta, fogadta őket
sosem mondta, hogy az élet könnyű, de sokat nevetett
sosem mondta, hogy az emberek rosszak, de láttam sírni néha miatta
sosem mondta, hogy lelkipásztor feleségnek lenni nehéz, de láttam szenvedve szolgálni
sosem mondta, hogy édesapámnak a feleségének lenni a legkönnyebb, de sokszor áradozott a házasságában kapott áldásairól
sosem mondta, hogy sok gyereke van, de hős anyának láttam, és nem csak én
sosem mondta, hogy a beteg gyerekkel könnyű, de áldásként fogadta a 3. fiát, és úgy is emlékezik rá
sosem mondta, hogy vonzza az elektronika, de a környezetében mindig elől járt ilyen téren a kor fejlődésével
sosem mondta, hogy kár, hogy nem tanult művésznek, de sokat láttam festeni
sosem mondta, hogy javíthatatlan vagyok, de sírt miattam
sosem mondta, hogy per pillanat én vagyok a legjobb valamiben, de per pillanat sikerült azt éreztetnie velem:)
sosem mondta, hogy beteg, és mégsem vágyik még a mennybe, de szereti a napokat így is...
sok sok boldog évet kívánunk még a családban és a szerető közösségekben!

mutter:)
ui. a sorokat folytatom a következő szülinapon:)
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL