Oldalak

2010. szeptember 8., szerda

játéklánc

Maresz a játék szerzője. köszönöm Erika az érdeklődésed:)
1. Mi a kedvenc étele a házastársadnak?
pl. babgulyás, flekken, hájas tészta stb.
2. Mire szeret költeni a társad, ha költő pénze van?
ránk s az állatokra:D
3. Mi a kedvenc időtöltése a társadnak?
olvas, segít másoknak, a természetben szinte bármi
4. Mit szerettek együtt csinálni?
csak egymás mellett ülni csendben is jó:) bár ez néha nagy megerőltetés nekünk:P
5. Mi segíti elő (nálatok) a jó kommunikációt?
önzetlenség, családi együttlétek, s egy jó kávé együtt is megteszi:)
6. Hogyan oldjátok meg a konfliktushelyzeteket?
régen: én pityeregtem, ő megkérdezte mi a baj. most: nem várja meg, hogy elsírjam magam, hamarabb megkérdezi:)
7. Mivel egészítitek ki egymást a házasságban?
ő céltudatosabb, kitartóbb dolgokban, én kapcsolatorientáltabb vagyok
8. Milyen gyakran mondjátok egymásnak: "szeretlek"?
most jövök rá, hogy én mostanában mindig azt mondom: én is:D.
jó ez a játék, legalább rájöttem erre

Játékszabályok:
1. Válaszolhatsz megjegyzésben vagy a saját blogodon.
2. Válaszolj röviden, lényegretörően és épitő módon.
3. Szólits meg 4 blogbarátot, aki folytassa a játékot
mindig akkor kapom meg, amikor már nem tudom kinek kell tovább küldeni, aki még nem kapott volna felkérést. válaszoljon mindenki, akit olvasok, s még nem tette, persze, ha kedve van rá.:)
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL