Oldalak

2010. május 23., vasárnap

a boldog feleseg titka

ugy gondoltam a ferjem iranti tisztelet erossegem. Isten megengedte a mult nap, hogy kijojjon az en szivembol is a tiszteletlen hozzallas, pl. egy olyan mondat, hogy "ne legy mar olyan szuk latokoru"... azert is volt sulyos, mert egy komoly beszelgetes volt, komoly temarol. pedig igaza is volt nagyobb reszben. a hangsuly es a korulmenyek csak tetoztek a mondat tiszteletlen megnyilvanulasat. nagyon szegyelltem magam hirtelen, mint Eva mikor harapott az almabol. vartam, hogy fedezzen be az Isten. soha nem akarok "jatszani" ezzel tobbet. akit csodalok es szeretek, ezt meg is erdemli, mert a ferjem. ugy visszaszivnam azokat a pillanatokat. nem lehet. az a jo, hogy van megbocsatas.
tisztelve szeresd a ferjed! ugy tapasztaltam, ez a gyokere mindennek. aki tisztel az nem tud lazadni, engedetlen lenni. aki tiszteli a ferjet, azt nagyon szeretik! meg a gyerekei is. a ferj megerdemli a tiszteletet minden hibaja ellenere. ezt lattam regen, tudom most is. Isten megjutalmazott mar sokszor erte. persze a ferjem is:)
csak igy eri meg felesegnek lenni! es ezek utan nevezhet valaki szuk latokorunek, nem haragszom meg erte. mert ezt nem en talaltam ki, hanem a Jo Isten!
"az asszony pedig tisztelje a ferjet" Efezus 5:33
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL