Oldalak

2010. május 10., hétfő

anyáknapi ünnepségen



vettem részt pénteken. ritka szép és tartalmas előadás volt. nem túlfűtött, és irreális, inkább sok tanulsággal, szeretettel. mégis, én ennek a gyerekemnek az előadásán sírok, pedig ekkor még nem is voltam fáradt. kérdezi is a drága a végén, kicsit kételkedve, hogy most is örömödben sírtál? nem tudom megfogalmazni-válaszoltam. hát, hát azért, mert szeretsz és kész!-válaszolt magának. igazad van, nagyon szeretlek. szoktam mondani, mikor kérdezgetnek a kismamaságról, hogy őt nem a szívem alatt, hanem a szívemben hordtam, hordozom.
vajon még hány anyáknapját ünnepelek vele? nem várok választ rá, csak megállapítom ismét, hogy az anyaság tényleg elsősorban nem vércsoport kérdése. "szívtől-szívig ajándék" Istentől! és én minden nap kegyelmet, bölcsességet kell kérjek ehhez a szolgálathoz is, hogy jobban tudjak szeretni....
itt pedig egy vers, mindazoknak, akik anyaságukat Istentől kérték és kapták. így Dohi Abigélnek, Dávid édesanyjának is:

Anyaszívűek

Nem a bölcsők szülik az anyákat,
formálhatja őket öröm, bánat…
Vannak anya-szívű asszonyok,
akiknél kisgyermek nem topog,
és ők mégis megérzik előre,
hol van szükség anyai erőre,
bár két karjuk talán ki sem tárul,
az, akit ők titkon átölelnek,
számukra az Isten-adta gyermek!

Szeretettel színig töltött véka:
az anyaszív Isten ajándéka!
Tőle kapott szeretet van benne,
Ő pótolja, ha elég nem lenne!
Azért is jut másénak, árvának.

Isten áldja az ilyen Anyákat!

Lukátsi Vilma

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL