Oldalak

2010. május 3., hétfő

anyák napjára

reggel a fiam kávéval lepett meg (mostmár nagyon érti, hogyan kell:), a lányaim gyönyörű képeslapokat készítettek még szebb mondanivalóval tele írva. a kisfiammal pedig pont e napon kellett megtanuljuk, hogy mi a káromkodás anyás szóval(valakitől hallott valamit, nem is értette mit mond, s elszólta előttem egy stresszes percében. remélem máskor nem mondta..). végül, ez az utóbbi lett a legmeghittebb anya-gyerek pillanat anyák napján. rászóltam, de jobban megszeppent az ijedt arckifejezésemtől, aztán sírt nagyon, mikor elmagyaráztam mit tett, s én nem tudtam megszabadítani a bűntudattól, bárhogyan próbáltam. de a közös imádság igen! jaj, hogy tudjuk mi szeretni most egymást a kisfiammal!:)
még kívánok ilyen anyáknapi ajándékot az Istentől, amikor jelen lehetek Isten felszabadító munkájában a gyermekeim, királylányaim életében.
boldog anyák napját nektek is! ne feledjétek, anya nem akkor születik, amikor megfogan a méh. az anyaság a szívben születik!
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL