Oldalak

2010. április 21., szerda

a hűségről

volt szó a békési ifikonfin. Lajos előadása közben, amikor a kapcsolatokról (házasságról is) beszélt, felkért bizonyságtételre.
részlet:
A hűség az
1. szeretet kérdése. Isten szeretetből hűséges hozzám. Minél önzetlenebbül és kifejezőbben szeretem a férjem, annál hűségesebb vagyok. Ilyen egyszerű:)
2. bizalom kérdése is. Izráel népe, amikor elveszetette bizalmát Istenben a gondoskodás vagy éppen vezetés kérdésében, hűtlenné vált. Bízom a legjobb barátomban, hogy szeret és szeretni fog. A bizalom kizárja a féltékenységet.
3. döntés. Nem csak a menyegzőnk napján mondjuk ki az örök hűség fogadalmát, hanem minden nap döntenünk kell mellette vagy ellene. Hűséges vagyok, amikor úgy döntök, nem csevegek pl. neten az ellenkező nemmel és nem hallgatom meg az ellenkező nem érzelmeit(keresek neki egy férfi "hallgatót"). Hűséges vagyok, amikor úgy döntök a gyerekemre figyelek, a szolgálatra való készülés helyett (korán kelek inkább, így hűséges vagyok Istenhez is). Hűség mellett döntök, amikor felhívom a barátnőm, és elbeszélgetek vele a problémáiról, ahelyett, hogy olvasnék, kikapcsolódnék még egy fél órát.

Ma, most és itt lehet dönteni a hűség mellett!
Kész vagy megújítanod az Istennek, barátodnak tett hűség-fogadalmad?
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL