Oldalak

2010. április 14., szerda

előljáróban

passion-szenvedély. egyszerű megállapításként, szerintem az angol többet mond ezzel a szóval, mint a magyar. valahogyan, mi magyarok leszűkítjük ennek a szónak a jelentését. legtöbben csak arra gondolnak, hogy érzékiség, vagy szenvedély negatív előjellel. pedig a szenvedély kettős karakterű, romboló vagy építő. természetesen az utóbbiról van itt szó, ami alatt én a következőket értem: egy erős érzelem valamki vagy valami iránt, hajtóerő, energikusság, hevesség, lelkesedés, szeretetteljes tett, vagy akár a passzív szó ellentéte.

visszafogottan szenvedélyes lenni, nem ellentmondás, hanem művészet! nem más, mint szívvel-lélekkel tenni valamit anélkül, hogy a rabjává váljak annak. egészséges nőként egészséges szenvedéllyel megélhetem a belém teremtett gondolatot, vágyat, képességet. magyar nőket kérdeztem, mit jelent számukra a szenvedélyesség, mi az, amit igazán lelkesdéssel élnek meg az életben. nem fogom a teljes riportot közölni. inkább majd olvassátok el a Magdaléna film kísérő-magazinját. ott a riportalany nevét is megtudhatod:). mára ennyire telt tőlem, és tudom, hogy kiegészítésre szorulnak gondolataim. nyugodtan!:)

ui. a Magdaléna film a Válasz az életet misszió eszköze a nők felé való szolgálatban. többet a misszióról Maresztől. a kísérő magazin a nőszövetség segítségével készült.
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL