Oldalak

2010. február 18., csütörtök

DE Isten...

Amikor nem értjük Istent...

Bizony, a ti gondolataitok nem az én gondolataim, és a ti utaitok nem az én utaim – így szól az Úr. Mert amennyivel magasabb az ég a földnél, annyival magasabbak az én utaim a ti utaitoknál, és az én gondolataim a ti gondolataitoknál. (És 55,8-9)
Sok olyan igevers is van a Bibliában, ami így szól: DE Isten...

Néhány "DE Isten..." mondat az én életemből:
  • Szüleimet az orvosok csak egy gyerekkel képzelték el, de Isten adott ötöt, így én is megszülethettem.
  • Kicsi voltam, csak öt éves, de Isten úgy gondolta már fel tudom fogni mit jelent az evangélium.
  • Imádkoztam egy kislány testvérért, de Isten kisfiút adott.
  • Tanultam és imádkoztam, hogy az egyik tantárgyból csak egy jegyet is tudjak javítani, de Isten úgy látta jónak, hogy minden erőfeszítésem, imám ellenére az a tanárom egyszer se adjon jobb jegyet nyolcasnál.
  • Egészségügyi iskolába jelentkeztem, de Isten pedagógust formált belőlem.
  • Úgy gondoltam, nem lennék jó lelkipásztor feleségnek, de Isten lp. férjjel áldott meg.
  • Gyereknevelési szabadság után imádkoztam munkahelyért, de Isten megáldott egy újabb gyermekkel.
  • Pihenést kívántam, de Isten úgy látta jónak, ránk bízza egy szükségben levő gyerek nevelését egy bizonyos ideig.
  • Imádkoztam öcsém gyógyulásáért, de Isten halálában dicsőítette meg magát.
  • Imádkozom régóta egy barátnőm döntéséért, de Isten időzítése más, eddig még az evangélizációs estékre való meghívásomra sem válaszolt.
Megéri akkor keresztyénnek lenni?!
Éppen ebben van a titok! Az Úr Jézusban való hit ad örömet, békességet, életkedvet akkor is, amikor nem értjük Istent.

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL