Oldalak

2009. november 17., kedd

Hűségről - még egy bejegyzés

Mikor a két autónk megállt a határnál, a határőrök bekukkintottak az autókba s látták, hogy mind nők utazunk. Kérdezik tőlem, hogy hova. Mondom, egy női konferenciára. Igen? s Mi a téma? Mondom, a hűség. Igazán érdekeset mutrázott, megint végigmérve az autó "tartalmát". Aztán leelenőrizte a másik autóban is, hogy nem-e vicceltem.
Ma a hűség már nem magától érthető. Sajnos. "Csak addig tarts ki valamiben, valaki mellett, amíg az jó neked." Mennyire önzőek lettünk.

Hűséges a példaadásban Filippi 3:17

Lánykoromban édesapámmal vitáztam, hogy szerintem semmi gond, ha este későn érkezem haza ifiről például, mert jó helyen voltam, jó barátokkal. Édesapám ebben nem is kételkedett, de mondta, hogy egyezzünk meg, hogy 10-kor itthon leszek, mert az úgy lesz jó mégis. Annak ellenére, hogy ő bízik bennem, és tudja csakis jó helyre pazarolom az időmet:). Kérdeztem, miért?! Azért, mert nem csak szentnek kell lenni, hanem annak is kell látszani, mondta. És nem elég szentnek látszani, még inkább azzá kell válni!
Ez azóta is szlogen nekem. Mert a dolog itt is kétirányú. Azóta is hűséges próbálok maradni ebben a példaadásban. Feleségként más apró elveim is lettek. Például, hogy ha csak nem elkerülhetetlen, nem utazom kettesben férfival egy autóban, még a sarki piacig sem. Ha mégis szükség van a fuvarra, vagy nekem kell elvinnem valakit, azt a hátsó üléssel kínálom meg. A férjemmel egyeztünk meg ebben így.
Te mernéd azt mondani, és kinek, kiknek, hogy: Legyetek én követőim, és figyeljetek azokra, a kik úgy járnak, a miképen mi néktek példátok vagyunk. Filippi 3:17 ?

Az elköv. napokban másképpen fogok lazítani (szeretnék kiolvasni két jó könyvet), ezért nem írok most blogbejegyzést pár napig.

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL