Oldalak

2009. november 10., kedd

Fogyókúra helyett

Hm... azon gondolkoztam, hogy ilyenkor (ha már elmúlt 3 éves a kisebbik) én már terhes szoktam lenni:). Most csak néhány plusz kilóval, igaz, de az vagyok. Nem túlságosan észrevehető csak annak, aki akarja. No, és akkor, mikor párszor ruhát cserélek öltözéskor. Talán a korom miatt is, ez már csak így lesz ezután? Elhatároztam, hogy nem fogok semilyen fogyókúrát, diétát bevetni (amit kellett nekem alkalmazni a szoptatások elhagyása után pár hétig, hogy formába, ruháimba kerüljek ismét). Szóval, bár nem erősségem a hosszú ideig tartó ömegtartóztatás a finom falatok esetében, azt gondoltam, hallgatok valakinek (sokaknak) a bölcs tanácsára, miszerint a hosszútávra szóló szokások megváltoztatása a nyerő, az egészséges, a nem visszatérő kilókra a megoldás. Én csak annyit szeretnék valahogyan elérni, hogy reggelire egyem a szénhidrátban gazdagabb ételeket, este 6 után pedig inkább csak folyadék, egy gyümölcs legyen. Hú, de mennyire nem tudtam ezt régen elképzelni. Nem szerettem azt, hogy "most nem lehet". Ha kívántam valamit megenni, azt legyen szabad. Mondtam! Ja, és valahogyan a régi megszokott mozgásformám kellene visszatérjen (esti kocogás). De ez nem csak rajtam múlik, hogy sikerül-e.
Na, így vagyunk, ez is a női lélek sorsa. Kicsit vigyázni magunkra. Nekem kell(!) akaraterőt gyűjteni most. Egyébként ez a bejegyzés is része a kúrámnak. Érted, hogyan?:)
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL