Oldalak

2009. november 16., hétfő

Álom a javából:D

Azt álmodtam, hogy egy nagyon szép, fényes mallban jártam. Itt volt egy könyvesbolt Mária névvel, vele szemben egy Márta nevű kávézó. Odébb egy ruhabolt Dorkász névvel, aztán egy "princess" bababolt Eszter névvel, Anna bébiüzlet, Ruth nevezetű gabona és pékáru bolt, és Evódia illatszeres. A többire már nem emlékszem, csak, hogy az üzletek között járkált egy talpraesett üzletvezető, akit derék asszonynak neveztek. És természetesen, többen voltak nők vásárolni, mint férfiak, ott is.
Mindezt, a magyarországi női csendesnap után álmodtam:D
Pedig én nem is voltam vásárolni:P

No, de ez nem amolyan komoly, józsefes álom. Én nem kaptam ezt az ajándékot:) Még soha nem álmodtam olyant éjjel, aminek nagy jelentősége lett volna az életben. Csakis a fentiekhez hasonlókat:D De ezek olyan jól esnek utána is, mintha álmodnék:).
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL