Oldalak

2009. november 22., vasárnap

Abszolút hűség

Isten hű azokhoz is, akik Őt tagadják, vagy mellőzik az életükből. Esőt, áldást ad mindenkire.
Gyermekeim közül abban lép fel féltékenység, aki elbizonytalanodik éppen a szülői szeretetet illetően. Ha észrevesszük, igyekszünk feltölteni a "szeretet tankját" és megnyugszik, nem irigykedik a másikra. Te szoktál-e féltékeny vagy irigy lenni, ha látod, hogy Isten mást megáld? Lehet, nem is érdemli...
Ilyenkor kell közelednem az Istenhez, ahol megbizonyosodom, hogy ott vagyok én is az Ő szívén, és ő nekem a legjobbat szánta, bármit is megengedne az élet. Ezután már érdekel is engem, hogy kinek milyen dagadt a pénztárcája, vagy sikert sikerre halmoz munkában, családban, míg én még csak a kevesen igyekszem hű lenni. Inkább örömmel szólalok meg: Áldott legyen az Ő neve! Ez az abszolút isteni hűség egyik kis vetülete az emberen....
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL