Oldalak

2009. október 18., vasárnap

romantika

Ma kérdezte valaki tőlem, mit jelent nekem a romantika a házasságban. Naplementét, gyertyafényt vagy netalán virágesőt?
Á, mondom, nem így gondolom! Volt már olyan is, hogy kaptam gyönyörű virágot , de nem közvetített feltétlenül romantikát a számomra. Hamar ki is derült, hogy a nagynéném küldte, a férjem áthozta. Máskor viszont feldobott egy útszéli "fűszál" is (azért nem vetem meg a szép csokrokat sem:).
Nekem a romantika a házasságban azt jelenti, hogy lesem a másik érzelmét, kutatom az énjét, hogyan szerezhetek örömet neki. És ez kifejezésre jut egy közös séta vagy meghitt beszélgetés kezdeményezésében, hangulatteremtésben, kis meglepetésben, egy sms-ben, hátrahagyott kis írásban, finom ízekben, stb. stb. ahogyan lehet, és ahogyan megérti a másik fél az "üzenetet"...
Ha még mindig érdeklődik(!) irántam, jobban meg akar ismerni, és ezt kifejezi, ez nekem maga a romantika... Úgy gondolom nem mondtam semmi újat, csak jól esett ma este válaszolni a kérdésre. Így is.

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL