Oldalak

2009. október 8., csütörtök

könyvek

Találtam ezt a könyvet lányoknak és fiúknak való változatban is. Mindkettőt megvettük a férjemmel a két nagyobbnak. Hasznosnak bizonyult, csak azt sajnáltam, hogy a szexuális felvilágosítás is manapság már annyira fertőzött. Az egyneműek vonzódását elfogadottnak találja a könyv, még jó, hogy nem bátorítja rá a tinédzsert. Igaz, ez az egész könyvből 1 oldalnyi, és két mondat. Jó volt arra, hogy a nagyobbikkal egy bizalmasat beszélgessünk, mert ő tiszta vizet akart önteni a pohárba. Helyes látása van, nagyon csodálkoztam, hogy Isten mennyire megvédi az övéit, és egy gyereknek is milyen radikális ítélőképességet adhat már 13 éves korban. Ez is kegyelem.
A lányom meg elkezdett pöttyös könyveket olvasni, mert ő egy ideje falja a könyveket. Szinte "mindent". Jaj, most legyünk résen, lépést tartani, hogy meg is tudjunk beszélni egy s mást arról, amit olvasnak! Soha nem gondoltam volna, hogy gondot okozhat az, ha valaki szeret olvasni. Illetve nem értettem gyerekkoromban miért aggódnak szüleink, különösen a bátyáim könyvfalása miatt. Én hamar átadtam életem az Úrnak, ezért nem igazán vonzott MINDEN könyv. Most is csak ez marad. Imádkozom, hogy Isten Lelke vezesse gyermekeim, amikor a könyvtárban válogatnak. Hiszek az ilyen védelemben.
 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL