Oldalak

2009. szeptember 15., kedd

Vásárlás

szükségszerűen?
divat szerint?
megfelelési kényszerből?
rutinosan, ha kell, ha nem (csak azért mert itt vagy ekkor ált. vásárolni szoktam)?
zsugorian?
pocsékolva?
csak hogy jobban érezzem magam?
örömmel?
többet ésszel, mint pénzzel?
ízléssel és minőséget?

ezeken gondolkoztam mikor az 5 gyereknek óvodai-iskolai felszerelés után járogattam (már egy jó ideje). utóbb ovis és iskolatáskát kerestem. nehezen találtam jó minőségűt és ízlésemnek elfogadhatót. ízlésemnek?! nem vagyok én olyan nagy igényű: csupán nem volt ínyemre a sok hannah montana, high school musical, barbie felirat. lassan már a fagylaltokon is ezt látom. brrrrrrr. még csak azért is, addig jártam, míg találtam egyedibb, jobb dolgokat. hát, mit mondjak? elegem, elegünk lett a vásárból egy ideig:).
Jó tanévet kívánok mindenkinek!



 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL