Oldalak

2009. július 17., péntek

a mosoly mindenkié:)

A nőknek különlegesen jól áll. Mondhatnám nélkülözhetetlen.
A fiam néz, néz, aztán megkérdezi, mi a baj. Kérdezem, miért lenne baj? Hát...hát, amikor köszönni szoktál, mindig mosolyogsz hozzá, most meg nem örülsz nekem?:D
Vannak emberek, akik állandóan vigyorognak, nevetgélnek. Nem hiszem, hogy ez a mosoly bája, szépsége. Mint az sem, ha valaki énekel a szívében, illetve örül, hogy meglátja a férjét, gyermekét, testvérét, barátját, de szeme sem rebben, úgy vet oda valamit neki. Van, akinek ez tudatlanul történik, nekem legtöbbször az arcomra van írva a jó-, vagy rosszkedvem, de "nem tudok róla". Néha zavar is. Meg is jegyezte valaki, hogy pl. a menyegzőmön túl sokat mosolyogtam. Lehet kellett volna így is készüljek a menyegzőnkre, több etikett után nézni, hogy miből mit illik és mennyit. Nekem az a szívem állapota volt, nem szégyelltem a boldogságom. Lehet nem ártott volna egy kis visszafogottság részemről:D. De ismerek valakit, aki tanulta azt, hogy kifejezze örömét, nem örökölte, és szülei se mutattak vidám példát.
Mindenesetre, ahogyan a lányokat, nőket itt körülöttem elnézem, egy fokkal mindig szebb és kellemesebb az, amelyik őszintén mosolyogva szeret. Van, aki megváltozott élete után mintha felfedezte volna a mosoly szolgálatát. Gyönyörű lett a kiégett arc is.
Ez a szépítőszer nem kerül pénzbe, sokkal inkább a szív megjobbulása kell hozzá. Azt hiszem ezért olyan drága a mosoly manapság.
Énekeljen a szívem, és szeressen az arcom! Ez a mai felhívás:)

"Az örvendező szív megszépíti az arcot." Péld 15:13

 

Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL